جمعه 14 اردیبهشت 1403

موسسه فرهنگی ، هنری " خاطره سرای نشاط "

به جمع حامیان انتقال خون استان پیوست.

 

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان :

موسسه فرهنگی ، هنری " خاطره سرای نشاط "

به جمع حامیان انتقال خون استان گیلان پیوست.

 

 

سرویس سلامت و رسانه موج برنا - بسیاری از امور روزمره را به صورت عرف و عادت می آموزیم ، خوردن ، خوابیدن ، محاوره ، مشاوره و حتی کار و زندگی ، اما کار خیر و البته خیرخواهی غیر عرف و عادت ، ارث و علاقه نیاز به فرهنگ سازی و ترویج و فرهنگ در بین آهاد جامعه دارد .

رسانه ها نقش بسیار مهمی در این تبادل افکار دارند . این وظیفه عمومی برعهده تمامی رسانه های دیداری و شنیداری است تا با ساخت فیلم ، سریال ، موزیک ، کلیپ و حتی نشریات حامیان  فرهنگ خیر و خیرین باشند .

هنر ذوق و استعداد و علاقه است اما کمی شوق و ارادت به موضوع می خواهد و بسیاری از هنرمندان در این راه پیش قدم هستند .

روابط عمومی انتقال خون استان گیلان ؛ موسسه فرهنگی ، هنری " خاطره سرای نشاط " ، در راستای ترویج فرهنگ اهدا خون و پلاکت در بین آحاد جامعه در زمینه های آموزشی ، فرهنگی و هنری با انتقال خون استان گیلان تفاهم نامه ای به امضا رساند .

 

 در این دیدار در خصوص همکاریهای مشترک گفتگو شد ، در این یدار که با حضور معاونت اداری ، مالی و مدیر پزشکی انتقال خون و منیژه قویدل مدیرعامل ، شادخاطر ریئس هیت مدیره و شهبازی مدیر اجرایی موسسه فرهنگی ، هنری "خاطره سرای نشاط " برگزار شد در خصوص فرهنگ سازی اهدا خون تبادل نظر شد.

موسسه فرهنگی ، هنری " خاطره سرای نشاط " که غریب به دو دهه تجربه ساخت سریال ، فیلمهای سینمایی ، مستند ، برپایی جنگهای شادی ، کنسرت و اردوهای دانش آموزی را دارد طی تفاهم نامه ای همکاری خود را با انتقال خون استان گیلان آغاز کرد .

 





 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna